خرید فایل<تحقیق اثرات فن آوری اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنان>

توانمندسازی کارکنان,توانمندسازی کارکنان pdf,توانمندسازی کارکنان مقاله,توانمندسازی کارکنان و تحول سازمانی,تحقیق توانمندسازی کارکنان,پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان,تحقیق در مورد توانمندسازی کارکنان,تحقیق درباره توانمندسازی کارکنان تحقیق اثرات فن آوری اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنان نمونه ای دیگر از بهترین فایل ها با عنوان تحقیق اثرات فن آوری اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنان. آماده دریافت می باشد.

دانلود تحقيق در مورد اثرات فن آوری اطلاعات بر توانمندسازی شغلی کارکنان،در قالب word و در 175 صفحه، قابل ويرايش، شامل:
فصل اول:
1-1- مقدمه
1-2- بیان مسأله1-3- ضرورت انجام پژوهش1-4- مدل مفهومی تحقیق
1-5- اهداف پژوهش1-5-1- هدف اصلی پژوهش1-5-2- اهداف فرعی1-6- فرضیه‌ های پژوهش1-6-1- فرضیه اصلی1-6-2- فرضیه‌های فرعی1-7- فن آوری اطلاعات (Information Technology)1-7-1- توانمندسازی (Empowerment)1-8-تعریف مفهومی عملیاتی واژه‌ها1-8-1-بهبودکیفیت عملکرد1-8-2-استقلال و آزادی کاری1-8-3- مسئولیت تصمیم‌گیری1-8-4- تنوع شغلی 1-8-5- خودکنترلی1-8-7- دانش و آگاهی کارکنان
فصل دوم:2-1-فن آوری اطلاعات2-1-1- مقدمه2-1-2- تاریخچه ظهور فناوری اطلاعات2-1-3- تعریف فن آوری اطلاعات و جنبه‌های مرتبط آن2-1-3-1- فن آوری اطلاعات یک استراتژی است2-1-3-1- فن آوری اطلاعات یک سری مفاهیم و فکر است2-1-3-3- فن آوری اطلاعات یک سری ابزار است2-1-3-4- فن آوری اطلاعات نوآوری است2-1-3-5- فن آوری اطلاعات همراه با انسان است2-1-4-مشاغل مرتبط با فن آوری اطلاعات2-1-5- تأثیرات فن آوری اطلاعات بر سازمان2-1-6- کاربردهای فن آوری اطلاعات و حوزه‌های کاربردان2-1-6-1- تجارت الکترونیک2-1-6-2- دولت الکترونیکیمزایای بالقوه دولت الکترونیکچرا به دولت الکترونیکی نیاز داریم؟2-1-6-3- بانکداری الکترونیک2-1-6-4- سیستم اطلاعات جغرافیایی2-1-6-5- کارازدور2-1-6-6- سازمان مجازی2-1-6-7- ادارات مجازی 2-1-8- سیستم‌ های اطلاعاتی در ارتباط عمومی با حوزه های عملیاتی سازمان2-1-8-1- سیستم‌ های اطلاعاتی اتوماسیون اداری (OAS)2-1-8-2- سیستم‌ های اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی (ECS)2-1-8-3- سیستم‌ های اطلاعاتی عملیاتی (TPS)2-1-8-4- سیستم‌ های اطلاعاتی مدیریت (MIS) و (EIS)2-1-8-5- سیستم‌ های اطلاعاتی کمک به تصمیم‌گیری (DSS)
2-1-8-6- سیستم‌ های اطلاعاتی جامع و یکپارچه (ES)2-1-9- سیستم‌ های اطلاعاتی اتوماسیون اداری (OAS)2-2- توانمندسازی2-2-1- مقدمه2-2-2-تعاریف و مفاهیم توانمندسازیالف- توانمندسازی به‌ عنوان تفویض اختیارب- توانمندسازی به‌ عنوان ایجاد انگیزش2-2-4- ابعاد توانمندسازی2-2-4-1- بهبود کیفیت عملکرد کارکنان2-2-4-2- استقلال و آزادی کاری کارکنان2-2-4-3- افزایش مسئولیت تصمیم‌ گیری کارکنان2-2-4-5- افزایش فرصت مای شغلی کارکنان2-2-4-6- افزایش خودکنترلی2-2-4-7- افزایش دانش و آگاهی کارکنان2-2-4-8- توسعه حرفه‌ای کارکنان (رشد حرفه‌ ای)2-2-5- مراحل توانمندسازی2-2-6- دلایل توانمندسازی2-2-6-1- اثرات فن آوری بر محیط‌ های کاری2-2-6-2- افزایش انتظارات مشتریان 2-2-6-3- ضرورت انعطاف‌پذیری سازمان‌ ها2-2-7- اهمیت توانمندسازی در سازمان‌ ها2-2-8- موانع توانمندسازی2-2-8-1- نگرش مدیران در مورد زیردستان2-2-8-2-فقدان امنیت شخصی2-2-8-3-نیاز به کنترل2-2-9-چگونگی افزایش توانمندی2-2-9-1- مشخص کردن شفاف دیدگاه و اهداف2-2-9-2- پرورش تجارب تسلط شخصی2-2-9-3-الگوسازی2-2-9-4-فراهم آوردن حمایت2-2-9-5- برانگیختگی احساس2-2-9-6- فراهم آوردن اطلاعات2-2-9-7- فراهم آوردن منابع2-2-9-8- پیوند با نتایج2-2-9-9- ایجاد اعتماد2-2-10- مزایای واگذاری توانمندسازی2-2-11- پیامدهای توانمندسازی2-3- اثرات فن آوری اطلاعات بر توانمندسازی2-3-1- مقدمه2-3-2- توانمندسازی و فناوری اطلاعات2-3-3- فن آوری اطلاعات و کنترل2-3-3-1- کنترل عمومی2-3-3-2- کنترل برنامه کاربردی2-3-4- مزایای اتوماسیون اداری 2-3-4-1- مزایای مستقیم2-3-4-2- مزایای غیر مستقیم2-3-5- سیستم کارکنان دانشی2-3-6- سیستم پشتیبانی تصمیم‌ گیری2-3-7- اثرات تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی در سازمان‌ ها2-3-8- اثرات فن آوری اطلاعات بر دانش و آگاهی کارکنان2-3-9- اثرات فن آوری اطلاعات بر فرصت مای شغلی کارکنان2-3-10- اثرات فن آوری اطلاعات بر استقلال و آزادی کاری کارکنان2-3-11- اثرات فن آوری اطلاعات بر مسئولیت تصمیم‌ گیری کارکنان2-3-12- اثرات فن آوری اطلاعات بر توسعه حرفه‌ای کارکنان2-3-13- اثرات فن آوری اطلاعات بر خودکنترلی کارکنان2-3-14- اثرات فن آوری اطلاعات بر بهبود کیفیت عملکرد کارکنان2-3-15- اثرات فن آوری اطلاعات بر توانمندسازی کاری کارکنان2-3-16- پیشینه پژوهش

فصل سوم:3-1 مقدمه3-2-روش تحقیق3-3- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه3-4-ابزار و روش گردآوری اطلاعات3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها3-6- قلمرو تحقیق (موضوعی، مکانی، زمانی)3-6-1- قلمرو موضوعی3-6-2- قلمرو مکانی3-6-3- قلمرو زمانی
فصل چهارم:4-2- بخش توصیف4-2-1- توصیف متغیرهای تحقیق4-2-2- تحلیل فرضیات4-2- فرضیه های اخص
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات5-1- مقدمه5-2- نتیجه گیری5-3- پیشنهادات5-3-1- پیشنهادات پژوهشی 5-3-2- پیشنهادات کلی5-3-3- پیشنهادات اجراییلذا جهت رسیدن به این مهم پیشنهاداتی در ذیل ارائه می گردد. 5-4- تنگناها و محدودیت های تحقیق
پیوست:سؤالات مربوط به فن آوری اطلاعات (IT)سؤالات مربوط به توانمندسازی کاری کارکنانفهرست منابعمنابع فارسیمنابع انگلیسیAbstract

بخشی از مقدمه تحقيق:اطلاعات داده هایی می باشند که به آن ها ماهیت مقداری در جهت تطبیق با اهداف و ارتباط با کار بخشیده شده است. یک سازمان بایستی تشخیص دهد که برای اداره کارهایش به چه اطلاعاتی نیازمند است، وگرنه در دریایی از داده های گیج کننده غرق خواهد شد (دراکر،1387). شناخت محورهای اساسی پیشرفت در سازمان ها ایجاب می کند که نقش فن آوری اطلاعات را از حالت ضمنی به حالت عینی مبدل سازیم و یا لااقل میزان دقیق تأثیرگذاری آن را به دست آوریم تا به طور دقیق تر در تصمیمات توسعه سازمان ها، مد نظر قرار گیرد. این در واقع صحبت بر سر اصلاح عملکرد یا بهبود عملکرد سازمان است که ممکن است در حد نسبتاً مطلوبی وابسته به فن آوری های اطلاعات باشد. چرا که این امکان را برای مدیران فراهم می سازد با پردازش سریع اطلاعات امکان کنترل و هماهنگی ساختارهای پیچیده تر را داشته باشد و حتی موجب می گردد عملکرد سازمان و مدیریت با انسجام و بازخورد سریع انجام پذیرد (اوتار خانی،1380)...